Hei siis jos ihmettelette että mä oon ollu niin hiljaa viime aikoina niin se johtuu vaan siitä, että mulle on tapahtunu niin kauheesti kaikkee...Kun mä oon muuttanu ja mullon ihan uus talli ja uudet kaverit. Täällon niin paljo hevosia ja ihmisiä ja kaikkee että pienen hepon pää menee ihan sekasin.

Ja sit täällä käy kaikenmaailman hampaantutkijoita ja kengänhutkijoita harvase päivä. Ikänä ei tiedä mitä tapahtuu.

Kyllä mä täällä ihan hyvin viihdyn, vaikka alkuun oli vähän vaikeeta. Tuli heiteltyä pieniä, joo siis ihan pieniä pukkei ja sellasta, mut en mä enää.

Täällon pari kummaa juttua niinku sellanen kuppi, jota törkätään turvalla ja sitte saa vettä. Alkuun ku mä hiffasin sen niin mä kävin vähän väliä törkkimässä ku se oli niin jännää. Siis täällä ei voi väsätä tuorerehua ite. Sit täällä on talo johon mennään ratsastamaaan, siis sisälle. Siellä on usein aika vilske ja kyllä se mua alkuun vähän hämäs. Nyt ollaan kuitenki jo enimmäkseen ulkonentällä ja maastossa.

Että sellasta kaikenlaista, mä kerron taas lisää jahka kerkiän...