Hei kuulkaa kuulkaa, nyt on sattunu ja tapahtunu kummia! Mullon hirmunen ventti päässä, keskellä ottaa. Siis ihan hirmunen, ette ikinä arvaa kuin noi pelästy noi immeiset ku ne vihdoin suvaitsi laapsia tallin ovesta sisään ja näki että mullon koko otta ihan veressä, siis sitä ihan niinku valu noroina...

Okei okei! Ehkä mä vähän liiottelen, mutta se oli kyllä kaameen kipee ainakin niin kauan kunnes mä sitte sain kuteet niskaan ja pääsin vähän jalotteleen. Ja siis mun päähänhän ei kerta kaikkiaan voi nyt koskea, ei siis yhtään!

Joo siis mää en oikeen tiiä, ainaski tääloli päivällä hirvee kaivuri kauheen kauhan kans ja sitte aidois ei ollu virtaa ja me oltiin kavereitten kans vähän villinä ja sitte mä päätin lähteä vitoon...

En muuten oo ikuna tehny semmosta ennen. Enkä taia tehä vastakaan, sen verran järeen uuden aidan löivät pystyyn. Mutta siis sitä mää en tiedä vieläkään, mistä se haava tuli. Jos mullon aivotäräys ja muisti menny. Apua, mä taidan pyöärtyy ny