Niinpä, täällä blogissani on ollut kovin hiljaista mutta se ei oo kyllä mun syy. Kaikkee tapahtuu koko ajan mutta ku ei oo kirjuria. Ku ei noi kerkee ja kuvatki on aina hukassa.

Siis täällä on lapannu vaikka ketä tätejä. Ekaks tuli se hurjan vaativa Suski-ope. Siinä ei auttanu ku mennä kiltisti ja ojennuksessa. Ja kun mä olin hölkänny hiki päässä sata tuntia, niin lopuks se sano jotain että on niitä hullumpiaki nähty. Voitteks kuvitella .  Ja häntää pitäis leikata ja uudet kengät hankkia. Muuten ihan kiva polle, joopa joo.

Mutta onneks me kekattiin yhessä sen kanssa se mörkö sinne kentän yhteen kulmaan, sai vähän niin ku luvan kans sätkyilläkin. Ja ne ihmiset siellä portilla haukko vaan henkee ja sano ettei meiän Melli ikinä...Kyllä vaan, en mä mikään pullahepo oo - aina .

Siitä meiän treenistä - joku koeratsastus se oli - tulee kai pian kuvia tähän. Jos noi nyt saa aikaseks.

Mutta niistä seuraavista lääkäritädeistä ei kyl oo yhtään kuvaa. Ei! Siis tullaan kesken päivän ku toinen on kavereitten kans ulkona ja viedään jonnekki jalannosteluun ja juoksutetaan ympäriinsä. Se jalannostelu oli ärsyttävää, seiso siinä puoli päivää jalka ylhäällä ku koira vielä haukkuu sua ihan koko aika. Ja tädit vaan että nyt Melli nyt Melli...

Kuiteski se kehu mua kiltiks ja järkeväks, noin niinku ikäisekseni. Ja sanoi lopuksi että olen terve, aivan niin kuin mä en ois sitä tienny. No nyt noiki tietää ja uskoo, kuunteli stetoskoopilla ja kaikki. Ja lopuks se pisteli muhun piikkejä, vissiin sitä lintuinfluenssaa vastaan...Tulee kuulemma taas kuukauden päästä, toivottavasti se ei sillon roiku mun kintuissa. Se piikki oli ihan oo koo ja lopuks se älys sentään antaa namunkin.

Ja sekin sano kengistä ja nyt mä saan kohta uudet. Hierojastakin ne puhuu, kas kun ei permanentista ja solariumista. Voi ei!

Suomennos: Meitä kokeneempi ratsastaja on nyt käynyt kokeilemassa Melliä ja kaikki tuntuu olevan ok. Myös osto/vakuutustarkastus taivutuksineen kaikkineen on tehty ja kaikki on kunnossa. Vähän se jännitti vaikkei mitään epäilyksiäkään ollut. Tässä sitä mennään, kohti hevosenomistajan onnenpäiviä!

Tässä se Suski sitten minulla menee