Eiks oo hienoa kun pakkanen on laskenu?! Vaikka täytyy sanoa, että ei me hevoset niin kovin kylmänarkoja olla, ainakaan minä kun olen tottunut. Mutta kyllähän kaikki hommailu on kivenpaa ja noille vähäkarvaisille ihmisille leudommat kelit sopivat paremmin.

Eilenki nuo vuokraajaihmiset tulivat koko porukalla ja tekivät sitten sellaisen puomilabyrintin tuohon kentälle. Piti pujotella maassa olevien puomien välitse - kyllä siinä vähän meinasi aluksi mennä jalat solmuun, mutta kuulemma se parantaa tasapainoa ja funtsiakin siinä täytyy. Pari kertaa menitiin kumpaankin suuntaan ja vähän peruuteltiin puomien väliin. Mutta koko ajan se pirskutin koira haukkui jossain näkymättömissä selän takana ja se vähän hermostutti.

Sitten se pienempi vuokraaja kipusi selkääni ja parin kamun kanssa puuhailtiin sitten kaikenlaista. Mutta kun lähdettiin maastoon, niin minulle sattui pieni vahinko Ne kaksi edellä mennyttä kamua lähtivät laukalle ja minusta se vuokraisäntä oli vähän hidas - meinattiin jäädä jälkeen. Niinpä minä vähän hyppäsin paikallani ilmaan, ihan tosi ihan pieni hyppy vaan. Voi öö, ei kai se nyt ihan hirveesti pelästynyt kun ei enää vienyt minua pellollekaan muiden kanssa riekkumaan. En mä kyllä tarkottanu ...sori.