Olen Melli - West Little Melissa. Minä olen 4 vuotias ja säkäkorkeuteni on n.145. Minulla hieno laukki ja jaloissa pienet sukat. On minulla jaloissa pienet tupsutkin olen perinyt ne äidiltäni joka on irish cob. Isäni on quarter-hevonen, kaunis ruunikko värini on häneltä peritty. Erittäin ylpeä olen paksusta pitkästä hännästäni ja tuuheasta harjastani.

Olen luonteeltani mukava hoitaa, mutta on minulla joskus kiukku päiviäkin. Suhtaudun elämääni rauhallisesti enkä helposti hätkähdä. Sanovat että olen järkevä ikäisekseni.

Asustelen hyvinkään suunnilla. Ulkoilen kavereitteni Pikun ja Hunajan kanssa. Hunajasta en niin paljon pidä koska hän jahtaa minua vaikka en haluaisi.

Tänään tapahtui jänniä, koska tallillemme tuli uusi poni. Poni osoittautui pippuriseksi pienestä koostaan huolimatta. Nimittäin poni riehui ja pukitteli kauheasti kun tuli tallille. Saapa nähdä mitä siitä tulee???????

Tässä minun kuvia sitten on